Returnarea produselor
Daca doriti sa returnati un produs achizitionat de pe magazinul online Jolize.ro, este foarte simplu!
Aveti la dispozitie 15 zile calendaristice de la data primirii coletului pentru restituirea produselor.
Va rugam sa ne anuntati prin e-mail (contact@jolize.ro) despre intentia dumneavoastra de a restitui produsul.
In momentul restituirii, produsele impreuna cu ambalajul producatorului trebuie impachetate, astfel incat sa nu se deterioreze pe durata transportului.
Produsele returnate nu trebuie sa prezinte semne de uzura, semne de consum sau de purtare.
In schimbul produselor restituite puteti opta pentru contravaloarea comenzii sau puteti sa le schimbati cu alte produse.
Daca alegeti varianta de rambursare a banilor trebuie sa ne comunicati prin e-mail datele contului bancar (IBAN si numele titularului).
Rambursarea banilor se face in maxim 10 de zile calendaristice, dupa primirea si verificarea produsele.
In cazul in care preferati varianta de inlocuire a produsului cu unul mai ieftin, atunci noi va vom returna diferenta de bani in contul bancar.
Daca doriti inlocuirea produsului cu unul mai scump, atunci dumneavoastra veti plati diferenta la primirea coletului.
Transportul pentru returnarea produselor catre sediul nostru este suportat de catre client. Costul aferent cererii de retur este de 15 lei (Bucuresti) sau 20 lei (National).
In cazul in care produsele nu indeplinesc cu exactitate conditiile de returnare, ne rezervam dreptul de a refuza si de a trimite inapoi catre client produsele. Exceptie de la aceasta regula o fac doar produsele care prezinta defecte din fabricatie.